Dell, İstanbul ve Ankara'da kurulan on bin parça yedek parça merkezleri
ile Türkiye'nin her yerindeki kullanıcılarına destek hizmeti sağlıyor.
Dünya'nın en büyük bilgisayar üreticilerinden Dell, işletmeler için
satış sonrası servis olanaklarını yeni bir hizmet modeliyle geleneksel
anlayışın dışına çıkarmaya hazırlanıyor.
Türkiye'deki kullancıılarına dünyanın her yerinde uygulanan,
aynı kalite ve seviyedeki hizmet anlayışını getirdiğini açıklayan Dell,
daha önce verilen hizmetin dünya standartlarında olmadığını da bu
şekilde kendi ağzıyla açıklamış oluyor, İstanbul ve Ankara merkezli
açılan yedek parça merkezleri ile on biner değişik parça ile
Türkiye'nin en uzaktaki kullanıcısına bile hizmet sözü veren firma,
ProSupport adını verdikleri servis ile tüketicilerin almak istedikleri
hizmetleri de kişiselleştirebileceğini ifade ediyor.
IT için ProSupport pakedinde teknik uzmanlar için tasarlanan
bir hizmet bulunuyor. Hızlı Takip, Yerinde Müdahele gibi 7/24 destek
seçenekleri sunulan paket, en kısa zamanda destek isteyen müşterilere
hizmet verecek.
Küçük ve orta ölçekli işletmeler için ProSupport pakedinde ise IT departmanı olmayan firmalar hedef olarak belirlenmiş.
Son kullanıcılara yönelik ProSupport olarak da tanımlanan
serviste Adobe Acrobat, kablosuz ağ gibi yaygın uygulama ve görevlere
yönelik eğitim yazılımı ve karşılıklı destek içeriliyor.